Werken met Veluwezoom Verkerk

Wij maken van bouwen mensenwerk. We zijn trots op ons werk en op de mooie projecten die we realiseren, maar dat kunnen we natuurlijk niet alleen. Daarom hebben we voor al onze partners deze informatiepagina opgezet.

• Veiligheid

Aan het eind van de werkdag weer veilig en gezond naar huis. Dat willen we toch allemaal? Daarom hanteren we het Veiligheidsprogramma WAVE: Weest Alert! Veiligheid Eerst! Een pakket veiligheidsregels en waarden die we met elkaar hanteren en naleven. Veiligheid zit in ons DNA en we zijn ons bewust van de gevaren in ons werk. WAVE is een aanvulling op dit DNA en het houdt ons alert. Bij Veluwezoom Verkerk nemen we geen onaanvaardbare risico's.

• ISO9001/VCA**

Wij stellen als bedrijf hoge eisen aan kwaliteit en veiligheid. We zijn gecertificeerd volgens kwaliteitsnormen NEN-ISO 9001 en VCA** en we voldoen aan de eisen van bouwgarant. Onze certificering geeft de zekerheid dat datgene wat men gerealiseerd wil zien, ook gemaakt wordt.

Bekijk onze certificaten
  • GPI

Alle medewerkers die een bouwplaats willen betreden moeten de Generieke Poortinstructie volgen. Hiermee creëren we een hoger veiligheidsbewustzijn en meer duidelijkheid voor medewerkers op het gebied van veiligheid op de bouwplaats.

• Bouwpas

Wij maken bij onze projecten gebruik van een digitaal arbeidskrachten registratiesysteem: de Bouwpas. Zo kunnen wij rekening houden met de wetgeving en alle documentatie van iedere arbeidskracht makkelijk en snel voldoen.

Veluwezoom Verkerk kantoor Edisonstraat 88

WKA-gegevens

In het kader van de Wet Keten Aansprakelijkheid kan het zijn dat je documenten van ons nodig hebt. De volgende documenten kun je hieronder downloaden:

• Uittreksel Kamer van Koophandel
  • Verklaring betalingsgedrag