DJI_0811.jpg

Experience Center Gazelle

Veluwezoom Verkerk heeft in opdracht van Koninklijke Gazelle een uniek Experience Center gebouwd, grenzend aan de fabriek in Dieren.

Het experience center

In het Experience Center kunnen mensen alle fietsen en e-bikes van Gazelle uitgebreid testen op een deels overdekte lange testbaan. Via een loopbrug die in de fabriekshal is opgehangen kan het hele productieproces van de fietsen van Gazelle gevolgd worden en dus ook bewonderd worden hoe de fietsen precies worden gemaakt.

Gazelle heeft ook Experience Centers in Amersfoort, Groningen, Waalwijk, Den Haag en Nijmegen. De belangstelling voor elektrische fietsen van het merk is groter dan ooit en de Experience Centers worden steeds drukker bezocht. Het deskundige advies, de grote showrooms en de mogelijkheid om zelf een e-bike te testen worden door steeds meer consumenten gewaardeerd.

Realisatie

Veluwezoom Verkerk was verantwoordelijk voor de realisatie van dit Experience Center. De oplevering heeft plaatsgevonden in december 2021.