De Kroon heeft het hoogste punt bereikt!

Op maandag 26 juni 2023 werd een mijlpaal bereikt bij de bouw van De Kroon in Zevenaar. Het appartementengebouw in aanbouw heeft het hoogste punt van circa 33 meter bereikt. Dit bijzondere moment werd gevierd door ontwikkelaar en bouwer Veluwezoom Verkerk, de gemeente Zevenaar, de toekomstige bewoners van de appartementen en andere betrokkenen.

IMG_5375_kopie.jpg

In april 2022 is Veluwezoom Verkerk gestart met de bouw van dit appartementengebouw, gelegen op de kruising van de Oude Doesburgseweg en het Noordeinde in Zevenaar. Het gebouw omvat in totaal 28 appartementen, waaronder 4 penthouses. Op 26 juni werd het bereiken van het hoogste punt feestelijk gevierd. De vlag hing al in de top en wethouder Aad van Orden en Ron Brons (directeur Veluwezoom Verkerk) hebben met een druk op de rode knop de feestelijke handeling uitgevoerd. Een bijzonder moment, aangezien het het hoogste woongebouw van Zevenaar betreft. Na de feestelijke handeling werd er geproost op een voorspoedige voortzetting van de bouw en konden kopers elkaar ontmoeten onder het genot van een hapje en een drankje.