gebouwen_HQ0005.png

Fashion Outlet Zevenaar (FOZ)

Wij zijn bezig met de ontwikkeling van een nieuwe Outlet in Nederland, vlakbij de grens met Duitsland aan de A12 (in het verlengde van Autobahn A3). Met een oppervlakte van 17.600m² wordt Fashion Outlet Zevenaar ontwikkeld met een luxe en stijlvolle uitstraling en een gevarieerd aanbod, waaronder 1.400m² voor restaurants. Direct aan de overzijde bevindt zich een nieuwe PLUS-supermarkt (recent gerealiseerd door Veluwezoom Verkerk). Kortom een aantrekkelijk aanbod voor een dag winkelen.

Partners

Fashion Outlet Zevenaar wordt ontwikkeld door zeer ervaren partijen, STABLE International en Veluwezoom Verkerk, een onderneming van VolkerWessels. VolkerWessels was partner in de laatste uitbreiding van Designer Outlet Roermond. STABLE Internationaal is bekend van de ontwikkeling van Batavia Stad en haar uitbreidingen, herontwikkeling en uitbreiding van Rosada Fashion Outlet, Fashion Outlet Leipzig/Halle en Fashion Outlet Montabaur.