Service
Vragen of opmerkingen? Wij horen het graag.
Wij zijn er voor jou: Zowel tijdens de bouw van jouw woning als daarna. Wij vertellen je graag meer over de procedures die komen kijken bij de koop van een nieuwbouwwoning. Heb je na de oplevering nog vragen of opmerkingen? Wij horen het graag van je!
Kerstsluiting en bereikbaarheid bij calamiteiten
Van 20 december t/m 4 januari zijn wij gesloten vanwege de kerstvakantie. Vanaf maandag 5 januari staan wij weer volledig voor je klaar.
Tijdens de vakantie blijven wij 24/7 bereikbaar voor calamiteiten. Het gaat hierbij specifiek om calamiteiten met betrekking tot:
- De waterinstallatie
- De elektra-installatie
- Lekkages aan bitumen dakbedekking
Hoe kun je ons bereiken?
- Geen spoed? Vul het serviceformulier via onderstaande button in. Jouw melding wordt na de vakantie opgepakt.
- Wel spoed? Bel ons algemene nummer: 0316-221845. Blijf aan de lijn; je wordt automatisch doorgeschakeld, zodat je direct geholpen wordt.
Wij wensen je fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar!
SWK Garantie- en Waarborgregeling
Je wil er zeker van zijn dat wij je woning in perfecte staat en volgens alle overeengekomen afspraken opleveren. Met de SWK Garantie- en Waarborgregeling geven we jou die extra zekerheid. Dit houdt in grote lijnen in dat wij garantstellen dat jouw woning voldoet aan bepaalde bouwtechnische voorwaarden en kwaliteitsnormen. Vertoont de woning toch technische mankementen? Dan kun je een beroep doen op de SWK Garantie- en Waarborgregeling en zijn wij, indien deze mankementen onder de garantie vallen, verplicht deze te verhelpen. Je ontvangt hiervoor een waarborgcertificaat van SWK.
Proces en klanttevredenheid
Je hebt een woning gekocht, wat nu? De meeste mensen kopen maar één keer in hun leven een nieuwbouwwoning. Hoe het proces precies werkt, is vaak onduidelijk of (nog) onbekend. Wij vinden het dan ook van groot belang om helder te zijn over de procedures die bij de koop van een nieuwbouwwoning komen kijken.