
Service
Vragen of opmerkingen? Wij horen het graag.
Wij zijn er voor jou: Zowel tijdens de bouw van jouw woning als daarna. Wij vertellen je graag meer over de procedures die komen kijken bij de koop van een nieuwbouwwoning. Heb je na de oplevering nog vragen of opmerkingen? Wij horen het graag van je!
Serviceverzoek
Niet alleen tijdens de bouw van je woning zijn we er voor je, maar ook daarna. Voor al je vragen en opmerkingen na de oplevering kun je het beste ons serviceformulier invullen. Na ontvangst van het formulier zal onze afdeling Service binnen twee werkdagen reageren. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar via 0316 - 22 18 45 voor zaken die geen twee werkdagen kunnen wachten.

SWK Garantie- en Waarborgregeling
Je wil er zeker van zijn dat wij je woning in perfecte staat en volgens alle overeengekomen afspraken opleveren. Met de SWK Garantie- en Waarborgregeling geven we jou die extra zekerheid. Dit houdt in grote lijnen in dat wij garantstellen dat jouw woning voldoet aan bepaalde bouwtechnische voorwaarden en kwaliteitsnormen. Vertoont de woning toch technische mankementen? Dan kun je een beroep doen op de SWK Garantie- en Waarborgregeling en zijn wij, indien deze mankementen onder de garantie vallen, verplicht deze te verhelpen. Je ontvangt hiervoor een waarborgcertificaat van SWK.

Proces en klanttevredenheid
Je hebt een woning gekocht, wat nu? De meeste mensen kopen maar één keer in hun leven een nieuwbouwwoning. Hoe het proces precies werkt, is vaak onduidelijk of (nog) onbekend. Wij vinden het dan ook van groot belang om helder te zijn over de procedures die bij de koop van een nieuwbouwwoning komen kijken.